Obiectiv Lensbaby Composer Pro Sweet 35 montura Canon

< Vezi toate anunturile
Acest anunt nu mai este valabil! A expirat in data de 13-02-2018

In stare foarte buna, folosit foarte putin. Predare personala in Bucuresti.

La fel cu predecesorul sau, Lensbaby Composer Pro este un obiectiv bazat pe o configuratie care confera o usurinta nemaiintalnita de a face fotografii cu focus selectiv. Noul Composer ramane in pozitia stabilita si poate fi folosit chiar si cu o singura mana. Fotografii nu mai trebuie sa apese lentila pentru focalizare, putand folosi acum inelul traditional de focalizare. Obiectivul ramane in pozitia dorita fara a fi nevoie de un mecanism de blocare si beneficiaza de noul sistem Lensbaby Optic Swap.

Lensbaby Composer ofera un design unic de focus manual care necesita mai multe rotatii pe masura ce focusul se apropie de infinit. Acest lucru usureaza focalizare pe obiecte la distante medii.

Sweet 35 Optic este un element optic de 35mm cu diafragma ajustabila cu 12 lamele care creaza un sweet spot foarte sharp inconjurat de blur. Experimenteaza control creativ asupra dimensiunii sweet spot-ului.

Sweet 35 este elementul optic cu focala cea mai larga dintre elementele optice Lensbaby si ofera posibiliatea fotografierii close-focus.

Caracteristici:

- distanta focala: aproximativ 50mm
- tip focalizare: manuala
- diafragme: f/2, f/2.8, f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16, f/22
- distanta minima de focalizare: aproximativ 30cm
- dimensiuni: 5.71 cm x 6.35 cm (inaltime x diametru)
- greutate: 113.4g
- inclinare de la 0 la 17.5 grade
- obiectivul nu comunica electronic cu aparatul.

Obiectiv Lensbaby Composer Pro Sweet 35 montura Canon

Acest anunt nu mai este valabil! A expirat in data de 13-02-2018

Datele de contact nu sunt afisate in anunturile care au expirat.




Contacteaza autorul anuntului:

Anuntul "Obiectiv Lensbaby Composer Pro Sweet 35 montura Canon" a fost publicat de Adrian Moisoiu in categoria Vanzari produse foto-video, in data de 30-01-2018.

Cuvinte cheie: obiectiv, lensbaby, canon, sweet 35, composer pro
Acest anunt a fost vizualizat de 887 ori de la publicarea lui pe 30-01-2018.

Disclaimer:

Revista on-line ClubulFoto.com nu este implicata in nici un fel in tranzactii. Aparatele, obiectivele sau accesoriile pot fi noi sau second-hand (de ocazie). Pentru detalii contactati direct autorul anuntului! Responsabilitatea privind continutul anuntului revine in totalitate autorului acestuia.